Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Sunday, May 20, 2012

yeahh... Hari ini Mendaftar ke Kolej Matrikulasi Labuan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh



HAHA..!!! minta maaf. . Sebenarnya bukan aku yang mendaftar hari ini ke kolej matrikulasi labuan tapi adik aku. yah. . adik aku lelaki, aku sangat bangga dengan dia yang permohonan dia telah berjaya dan hari ini merupakan hari pendaftaran dia.

Sebagai seorang abang yang prihatin.. Cehh hehe. . aku dah berikan amanat aku kepada di supaya dia menjaga diri dia dengan baik dan jangan mudah terpengaruh dengan kawan-kawan baru dia di sana. Adik aku ne beza sikit dari aku, perangai dia pendiam dan tahap skema bukan macam aku yang hehehe.. paham2 je la.


Foto dikreditkan kepada zulfadli

Parents aku telah menghantar dia ke labuan . Besa lah ibubapa yang prihatin kan, semua parents gitu juga kan. . Macam jugak aku, time aku melanjutkan pelajaran ke peringkat IPTA, Mak dan Bapak aku ne yang bertegas nak hantar aku walaupun aku berniat nak pergi sendiri. Terima kasih ...

p/s :emm, , alamatnya sunyi lah rumah tu di kampung halaman apabila semua melanjutkan pelajaran.



Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED