Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Sunday, May 20, 2012

Daftar Akaun Nuffnang

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh




hehe.. ye la aku tahu, mesti korang cakap, dahlah blog baru , ada hati nak letak iklan nuffnang. HAHA..!! aku tengok semua bloggers ada akaun nuffnang dan ini merupakan satu kemestian yang ada bagi setiap blogger selain dapat menjana pendapatan dan membuatkan blog korang cool.

Siyes, aku tak jugak berharap mau sangat sampai nak berkempen-kempen ne, tapi bagi aku cool lah letak ne nuffnang. Owh ya, aku baru je berjinak-jinak dalam dunia nuffnang ne, HAHA..!!! Aku pun tak tahu macam mana nak jana, tapi kalau aku tak silap setelah aku baca buat masa sekarang ni dia kira kos perklik. So paham2 lah member yang berkunjung kat blog aku yang tak seberapa ne (tak malu) HAHA..!!!

Jika anda hendak mendaftar akaun Nuffnang, sila klik di sini Sini dan ikuti arahan yang telah diberikan. Ambil masa anda untuk membaca arahan-arahan yang telah diberikan untuk memudahkan anda.

p/s : takpe, blog masih baru, member2 belum ada, follower pun macam masih belum ada lagi, kalau korang jadi follower aku yang pertama, anda adalah spesial buat aku HAHA...!!

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED