Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Friday, May 18, 2012

Bayang-Bayang Superhero dan Logo

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Siyes der, siapa yang tak pernah kenal dengan superhero ini semua? aku sangat minat dengan movie-movie yang berkaitan dengan superhero ni, ceh penyelamat dunia lah kan .. Dan aku dah membesar dengan semua superhero nie, bukan sahaja kehebatan mereka ne yang mempunyai skill dan keunikan yang tersendiri, tetapi mempunyai trademark tersendiri yang sangat menarik. Siyes der..!!!

Nie ada lah gambar-gambar superhero dan bayang yang aku jumpa dan aku abadikan di blog semutcomel's ne. .


Batman

Captain America

 Flash

 Green Lantern

Hulk

 Iron Man

 Spider Man

 SuperMan

 Wolverine

WonderWoman

Kreatifnya orang yang buat ne . Siyes, aku tengok ne terus semangat aku nak simpan ne gambar, aku harap lebih banyak lagi gambar superhero akan dibuat seperti ini.


p/s : aku rasa macam nak buat sendiri gambar seperti ini

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED