Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Friday, May 18, 2012

Latihan Industri dah Tamat

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh





Alhamdulillah.. hari nie merupakan hari terakhir aku menjalankan latihan industri di KPKAS ini. Segala-galanya berjalan dengan lancar tanpa ada halangan yang melanda dan saya berterima kasih sangat kepada pegawai2 penyelia aku yang begitu sporting dan tidak pernah lelah memberikan tunjuk ajar kepada ku sepanjang menjalan kan latihan industri disana




Sekarang nie yang aku kena fikirkan ialah :-


1.    Laporan harian yang belum siap (aku malas nak update nie, so ada beberapa part yang belum siap)


2.    Laporan Mingguan (nie pun kena buat jugak, so aku hanya perlu susun semula laporan ne)


3.    Laporan akhir (ah yang ne betul2 laporan yang kena disiapkan dan di Printoutkan, setakat ne masih belum           bergerak ke bab yang seterusnya)

4.     Presentation (dalam bentuk slide der, tak tahu nak letak apa)

ahh, nie benda kalau dah complete tak lah aku pening kepala.. hehe.. so time cuti2 ne terpaksa lah men settelkan ini semua



p/s : jangan malas2 melakukan sesuatu kerja dan yang paling penting ialah buang tabiat menangguh kerja 


Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED