Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Wednesday, May 23, 2012

Budak umur dua tahun pandu kereta

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera


Siyes cute plus comel, cool dan selamba. Ahh ne anak buah aku yang paling hensem dan paling rock. Kelebihan dia ne ialah selain kuat menangis dan cerewet dia boleh pandu kereta. (Dalam khayalan dia je la HAHA)

Aku suka tengok gelagat dia so aku sempat ambil gambar dia dan aku abadikan kedalam blog ini.



"ok ok. .  Dah la tu kamu bising bising kat belakang, bagi can la budak kecik macam aku ne bawa kereta ne. . kamu janganlah risau, aku pandai pandu gak"

"ehh, pendek lah aku ne, tak nampak plak jalan raya kat depan :P "



"HAHA, kamu ingat aku tak pandai ka bawa? nah, siap aku tukar lagi gear kereta ne, korang jangan salah sangka aku tak pijak pedal minyak kereta tak jalan. kereta ini telah di upgrade dan akan berjalan sendiri berdasarkan kemahuan anda"

"Masukkan gear enam  terus, pastu pecut laju"



"Alamak, apa pasal plak aku tak perasan ada Pakcik Polis trafik ne kat jalan. Ada road blog pulak. . Habis lah , kena saman la ne. Kena marah la ne aku oleh bapak ku."

"adeii. . kena tahan plak, yela aku parking lah kat tepi jalan dulu kereta ne"



"Belok kiri, pusing stereng cenggini kan kalau nak belok ke kiri. HEHE.. Tolong jangan saman saya, saya tiada duit"

"Ehh, lebih baik aku pura dan berlakon tak pandai cakap :P"

"ac ccikk. .  angan. . nda mauu. .  ajchuuukkk. . emmm ahhh uhuhuh "

p/s : Budak ne kuat nangis, kalau tak di turut kemahuan dia, dia akan nangis walau apa cara sekalipun sehingga kemahuan dia di turuti.

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED