Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Friday, June 8, 2012

Jalan Jalan cari kasut.. Last last jadi lain...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera



Hari ne aku jalan2 dengan sahabat baik aku..  ok ne la first time aku jalan ngan dia buat sekali lagi setelah setengah tahun kami terpisah sebab aku di KK.

Nak dijadikan cer, tadi masa kami jalan jalan kononnya nak beli kasut lah, so banyak kedai lah di lawati. Akhirnya kami pergi ke satu kedai, aku tak puas hati sangat dengan seorang pekerja tu, aku tak pasti sama ada dia pekerja kat sana ka atau dia anak bos.

Aku tak puas hati dengan cara dia layan pelanggan. Adakah patut dia cakap " kamu nak cari kasut apa? kalau nak cari emas, bukan kat sini! dengan nada yg kurang ajar sekali. Korang tahu apa maksud dia ? 

Mentang2 lah aku ngan kawan aku tu berpakaian selekeh, cuma pakai selipar jepun je, kawan pun pakai singlet je. Aku tak salahkan orang tu seratus peratus tapi kalau malas nak layan pelanggan tu takyah lah layan. 


Siyes, aku tengok muka pun meluat aku tengok...!!!! apa? aku benci.. benci lah... HAHAHA.. kin panas.


p/s : betul2 lack of customer services...

Terima kasih kerana sudi membaca

4 comments:

Sally Yatiey said...

Teruknya pekerja tu -.- mungkin dia anak bos kot. sebab kalau pekerja, tak berani nak buat macam tu. hee :D

Ri_AN said...

eya. . anak bos tu. .

Dayz said...

hurm, blgk xtntu psl.. =.=

Aien_Aen said...

Eii teruknya..Kalau saya xnak pergi dah kedai tu sampai bila2

PING BUSUK RSS FEED