Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Saturday, May 19, 2012

Koleksi Buku Komik DetectiveConan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh



Buku komik aku :P 

Sebagai seorang yang cenderung dengan penyiasatan, aku mempunyai beberapa koleksi Buku komik Detetective Conan keluaran edisi spesial. Ya, aku tau sikit je buku yang aku ada tapi ne merupakan buku yang aku beli dengan melibatkan kos hanya Rm50 je, sekali aku beli pukal der.

Aku suka sangat dengan jalan penceritaan yang dihidangkan dalam buku komik ini, sama jugak dengan episod Tv Detective Conan ne yang telah diadaptasikan dari buku ini ceritanya mnemang syiok kerana dia dapat merangsang minda kita untuk berfikir mengenai kes-kes yang belaku.

Bagi korang yang tak berapa gemar penceritaan seperti ini, aku rasa tentu korang rasa bosan  hehe.. Tapi tentu korang tak caya yang aku mempunyai kelebihan untuk menyiasat sesuatu dan naluri gerak hati aku tidak pernah salah HAHA.!!


Edogawa Conan

Aku susun-susun, lepas tu baru aku amek gambar ne. Hehe. Harap maaf kualiti tidak berapa hebat sebab aku ambil guna Hp samsung je yang setakat entah berapa mega Pixles da


Ok. Siyes, aku mempuyai jiwa yang penuh dengan sense of humor. Ahh dari segi hiburan, aku suka buku komik lawak kampus. Cuba korang tengok ada buku lawak kampus tu yang terselit di lambakan buku Detective Conan tu. 

Aku suka sangat denga karya keith ini yang telah berjaya membuat aku gelak dengan lawak2 beliau yang mengarut dalam buku lawak kampus ni. Owh ya, Buku tu Keluaran jilid 6. 

p/s : Korang nak beli ke? haha.. Ala tak jual lah, aku nak simpan jadikan koleksi aku sendiri. Harap2 buku2 ini taklah menjadi pameran semata mata :P


Terima kasih kerana sudi membaca

2 comments:

Anonymous said...

hehe, sy pon minat conan gak. comey ja :)

Ri_AN said...

owhh minat jugak ya.. . samalah. comey dan pandai,, bijak menyiasat huhu

PING BUSUK RSS FEED