Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Sunday, June 10, 2012

Hujan ohh hujan. . kenapa engkau turun ?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera

"Hujan ohh hujan mengapa engkau turun" sekarang ne di Sabah, musim hujan dah melanda. .  Tadi pagi aku sempat lagi tengok ramalan cuaca. .  ternyata ramalan cuaca ne, betul jugak. .  kalah2 the oracle ne HAHA. .

Sekali hujan turun, macam2 reaksi manusia di muka bumi ne, ada yg suka, gembira, dan ada yang marah. Nak tahu kenapa marah? sebab aktiviti dia tergendala la weh. .  Tapi aku tak kisah, hujan bagi aku satu rahmat dan patut di hargai. .  Kita bukannya kambing nak takut hujan kan. .  HEHE

Bukan apa, aku ada terbaca post kawan kat fb dia. . .  dia marah2 sendiri dan  memaki hujan ne. .  Dia tak puas hati sangat. .  ahh tak kisah, ,  Janji musim hujan memang sedap kalau nak tido. .  Kena2 lagi umah aku ne yg hanya beratapkan zink.  Perghh sedap lah wei kalo kita tido time ujan ne. . .

Syukur lah hujan ada. .  cuba bayangkan kalo korang di somalia. .  HAHA . .  buruk la kamu menunggu ujan turun mencurah haha. . .  Cantik nya hujan ne. . . .!!

Terima kasih kerana sudi membaca

2 comments:

Alynn Nyzaa said...

hujan tu rahmat :)

Ri_AN said...

yahhh,,, btul tu alin. . kan kan

PING BUSUK RSS FEED