Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Sunday, June 10, 2012

Siapa tahu macam mana.....

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera



Yeah aku ada HP samsung galaxy y. .  satu2 nya hanpon ANDROID bajet yg paling murah. But not anymore. .  Aku tak da hp ne la sudah HAHA. .  sudah aku jual.. Tapi masih boleh pinjam2 kalau mau online.

Aku hairan, aku nak on9 guna hp ne nak jadikan modem. .  so aku pun aktifkan lah tethering yang guna kabel usb tu nak cucuk2. .  HEHE. .  Tapi tak da apa2 kejadian. .  Dia cakap takda driver. .  Pa maksud dia tu? ahh aku keliru menjadi buntu. . Ada kah kena Install sesuatu driver seperti yang dinyatakan di laptop atau pc  supaya tethering yg menggunakan kabel usb ne menjadi. ahh. .  aku dah tanya pakcik google. .  takda juga jumpa penyelesaiannya. 

Ap?a korang tahu ka? ada cara penyelesaian menggunakan tethering untuk jadikan modem HP ne? HEHE.  sebenarnya ada cara lain pun, bahkan lagi cool. .  Hp ne ada portable wifi hotspot. .  owhh boleh jadi wifi rupanya dan mampu menampung sehingga lapan devices. .  hehehe. . 


Tu la. .  pening-pening pikir nak cari cara guna tethering. .  Ada cara yang lagi senang kan. .  Hp boleh jadi wifi.. .  

p/s : Siyes aku dah takda HP ne. .  Aku guna hp biasa yang murah-murah je HEHEHE

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED