Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Thursday, June 7, 2012

Kenapa aku tak henti-henti tenung blog aku ne?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera


Guys need your help? korang pernah tak mengalami situasi macam aku ne? kenapa aku suka tenung2 blog aku ne? atau adakah aku rasa blog aku ne menarik hati ku sendiri  iaitu syok sendiri? apa yang tak kena dengan aku? apa jugak sebenarnya yang aku tunggu? aku pun tak tahu kenapa aku selalu scroll atas bawah balik2 tengok benda yang sama. . .

Kadang2 aku rasa dah khatam dah sebab aku pun baca entry aku balik2. KENAPA? Adakah ini salah satu SIMPTOM yang perkara biasa dihidapi oleh BLOGGER baru seperti aku ne? 

SIYES ne. .  Bagi pandangan dan cadangan sedikit pls? hehe. . .  

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED