Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Sunday, June 10, 2012

Portable wifi hotspot sot sot...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera

credit to google

Aku hairan lah. . .  Kenapa kadang2 aku on9 guna wifi hot spot guna hp galaxy y ne kadang2 tak da line. . . ok aku gembira sekrang sebab dah boleh on9 balik. .  Hp ne jadi modem..... Aku dah hampir putus asa. . Semua benda aku try time tak dapat conect tadi. . Hp pun hampir aku buang. .  nasib baik bukan aku punya HEHEHE

Kenapa begitu? ada kah dari masalah line kat tempat aku ne? Siyes, aku baru je cuba tadi. .  Still tak dapat. .  Last2 aku maki baru dapat. .  kenapa tu? Mau kena maki ka baru dia mau Conect ne? HAHAHA....

Dah lah Header kat blog aku ter REMOVE. . . Bila aku add balik, font dia takleh tukar kaler Sudah. .  Dia ikut kaler post ne.. .  Iaitu hitam. . .  takkan lah aku nak tukar putih kan. .  Tak nampak la tulisan post aku. .  kan background post aku putih. . .

Susah2 aku remove sudah header blog aku. .  Kan aku guna template yg sedia ada. .  Aku cuma coding dan ubah sikit .

p/s : Awww. .  Boleh plak tukar topik citer sal blog aku yg buruk ne HAHAHA

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED