Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Wednesday, June 6, 2012

Misi menjejak kekasih yang dah lama terpisah Part I

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera

Ok. .  Ini adalah kisah benar dan bukan dongengan. Aku nak kongsi pengalaman aku yang bagi aku cukup menarik untuk dikongsikan kepada korang agar dijadikan ikitibar supaya korang akan lebih berhati-hati dalam memilih kekasih hati korang. Siyes. .  nie lah pengalaman yang aku rasa seperti watak hero kat dalam movie cinta-cinta HAHA. Ini adalah entry aku yang paling panjang dan membosankan . so ambil masa korang untuk baca okay


Aku sebenarnya ada seorang awek yang aku sayangi dan kami dah bercinta selama setahun gitu. .  ok korang akan fikir ceh baru setahun. So masa aku kenal dengan dia pun time aku belum melanjutkan pelajaran dan kami terpisah pun apabila aku melanjutkan pelajaran keperingkat yang lebih tinggi lagi. Mahu tidak mahu aku terpaksa meninggalkan dia di kampung halaman demi memenuhkan ilmu di dada.

Tetapi akhirnya kami lost contact dan aku tak dapat menghubungi dia. Aku tak tahu khabar berita tentang dia. Masa cuti pun aku balik kg halaman dia takda sebab dia dah balik kg dia. owh ya kami bukan sama daearah. sejak hari tu aku tak pernah dah bertemu dengan dia.


Setelah beberapa tahun belajar akhirnya pada suatu hari aku secara tidak sengaja terjumpa dengan si dia. Aku pun terkejut sebab terjumpa dengan dia masa aku jalan-jalan di kompleks karamunsing. Dia pun gembira jumpa aku dan aku pun layan dia macam dulu masa bercinta. Dia cakap dia dah kerja Giant kolombong, KK.

Aku pun tak tahu kenapa aku ne terlalu hebat dan cool sehingga mencari dia kat tempat kerja dia. Ceh, kononya nak bagi kejutan. Last2 aku yang terkejut. Nak tahu kenapa? bersambung di sini

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED