Follow me, i will follow u

SAHABAT SAHABAT KU

Tuesday, June 5, 2012

Pendirian tidak teguh?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera


Aku bukan nya nak membebel pasal apa, melain kan diri aku ne yang aku siyes bingung tahap ultraman mebius sebab aku tak dapat menilai dah diri aku ne.

pertama sekali aku ingin mengetengahkan disini kenapa aku rasa aku punya pendirian yang kurang teguh. .  ehh. .  aku sebenarnya mempunyai pendirian yang teguh lah kalau hal2 yang siyes kalau takat perkara remeh temeh buek apo aku nak teguhkan haha

ok lah aku rasa korang pun pernah mengalaminya aku ambik contoh yang paling mudah, mungkin kalau korang blog walking (Bw) korang akan jeles tgk blog kwan2 korang yang siyes dahsyat dan cute sehinggakan korang nak jugak buat mcm tu tapi apa kan daya. .  korang pun beginers juga macam aku kan? haha

macam aku ne, semua lah aku nak tukar2. .  template lah. .  tajuk blog lah. .  sampaikan url blog pun aku nak tukar sebab? entah lahh



Tulah kesilapan aku sampai dah banyak blog yang aku buat pun terkubur . .  so aku pun ambil keputusan menggunakan template blog yg sedia ada supaya aku dah takda buang masa nak hias2 HAHAHA. . . .  kalau dulu aku rajin. .  macam2 widget dan effect aku letak sampai blog aku berat hahaha . . . 

Tapi kalau aku yang sebenarnya. .  aku ne punya pendirian yang kukuh kalau benda2 yang siyes macam aku cakap seblum ne kan. .  kan. .  kan . . . iKAN.. .  hahaha Macam budak2 jak.. . 

Terima kasih kerana sudi membaca

No comments:

PING BUSUK RSS FEED